Søg professionel rådgivning og opnå resultater, der viser sig på bundlinjen
Så skal du benytte professionelle rådgivere.
En dialog er grundlag for den bedste løsning.
Alle løsninger starter med den indledende dialog, hvor dine ønsker og krav klarlægges. Dette gøres via telefon, e-mail eller Skype og er uden beregning af nogen art.
Målet er at skabe det mere generelle overblik over projektet og de parter der er involveret, samt afgøre om der er eksisterende udstyr der kan genbruges til den nye situation. Vi kan allerede i denne fase afgøre om PCgo er den rette rådgiver til opgaven.
I denne fase kan PCgo give overslag på programmel, tidsestimat, samt forslag til eventuelt nyt hardware.
Kravspecifikation
Vores sædvanlige fremgangsmåde er at formulere en kravspecifikation, hvor detaljer for løsningen beskrives og processerne uddybes. Herefter præsenteres de første skærmbilleder, filformat og databasestruktur.
Kravspecifikationen er et skriftligt dokument, som benyttes under udviklingen og ved afsluttende levering, og derfor et vigtigt arbejdsredskab. Derfor vil udarbejdelsen kræve nogle timers arbejde og sandsynligvis også et besøg onsite hos jer som kunde.
Udarbejdelse og installering
Ud fra kravspecifikationen bliver der lavet et stykke software, som kan installeres på de enheder vi har aftalt. Under udarbejdelse og installering af software er PCgo løbende i kontakt med dig og din virksomhed for at afstemme retningen. På dette tidspunkt kan vi godt tilføje funktioner, dette vil medføre en merpris udover den givne projektpris.
PCgo arbejder med en fast tilbudspris.
Projektet sættes i drift
Der vil være inkluderet en aftalt driftsperiode hvor mindre ændringer kan udføres uden beregning.
Efterfølgende support
Kunne være:
Vores mål er at etablere et langvarigt, tillidsfuldt samarbejde med vore kunder og vi tilbyder derfor flere former for efterfølgende support og rådgivning.
Vi tilbyder en supportaftale til en fast månedlig pris, som giver dig adgang til al dokumentation om dine løsninger samt mulighed for at vi yder support til softwaren uden beregning.
Mindre supportopgaver kan naturligvis også afregnes på timebasis.